ברכה לנכדה ליום הולדת מעל 25+ ברכות נפלאות מסבתא וסבא

סבא וסבתא מחפשים ברכה מיוחדת לקראת יום ההולדת של הנכדה ? כנסו לאתר הברכות של ישראל - במיוחדת עבורכם ערכנו - ברכה לנכדה ליום הולדת

ברכה לנכדה ליום הולדת :

לנכדתי המתוקה והמיוחדת,
שחוגגת לנו עוד יומולדת.

שולחים חיבוקים ונשיקות,
כי כבר אי אפשר לחכות.

באהבה מאחלים – אוצר של שפע ברכות,
עד מאה ועשרים לא פחות.

תמשיכי לגדול ולפרוח,
ולתת לנו נחת, שעושה לנו הרבה כח !

להיות תמיד מאושרת ושמחה,
ולקצור תמיד רק הצלחה!!

באהבה – סבא / סבתא

תנסו גם את הברכות הבאות :

לקט ברכות קצרה בנושא "ברכה לנכדה"

נכדה יקרה שלנו (של סבא וסבתא). ביום הולדתך, אני מברך – יהי רצון שהוא יהיה מלא באושר שאין לו שני, וערך – של צחוקים ואהבה מכל המשפחה. שיתמשך ויאריך ימים כמו סבא וסבתא היקרים (זה אנחנו – חחח). יום הולדת שמח לנכדה הגדולה והנפלאה מכולם בכל העולם!

עצם הידיעה שיש לי נכדה מדהימה כמוך, גורמת לי להרגיש כמו הסבא/סבתא הכי בר מזל בחיים. יקירתנו אהובתנו, הלואי שהאל משמיים יברך אותך – שהחיים שלך לנצח יתנוצצו – כמו הכוכבים בשמיים ותזכי להתברך בכפלי כפליים תמיד עם שמחה בלחיים.

נכדתי היקרה, תודה להורים שהביאו לנו נחת כמוך, וכל כך הרבה שמחה לחיינו את ההמשך שלנו לנצח נצחים עד 120… מאחלים לך יום הולדת שמח מאוד!מזל טוב להולדת הבת או ברכה לנכדה

היום זה יום של עוגה ונרות בשבילך. בשבילנו זה יום של נחת מהחיים – יום הולדת שמח נכדתנו היקרה!

ברכה לנכדה: יום הולדת שמח לנכדה הכי מקסימה בעולם! שהיום שלך יהיה "סופר מתוק" ומלא בכיף!

נכדתנו היפה בעולם, אני מעריצה אותך הכי מכולם, בליבנו את מאירה את חיינו, כמו כוכב מאיר ומתנוצץ, ומעניקה לנו חום ואהבה ולשמחה כמו שמש חמימה. אוהבים אותך מכל הלב סבא וסבתא.

אתה תמיד מצליח למלא את חיינו בחיוביות ובאהבה שלך. אני מייחל שתקבל מאת האל – את הברכות בחזרה פי מאה ביום המיוחד שלך. שיהיה לך יום מבורך, וחשוב מכך, שהמתנות שלך יהיו בשפע כמו אהבתך אלינו.

ברכה לנכדה – סתם בלי סיבה:

יש לי את האוצרות הכי גדולים בעולם רק בגלל שהתברכתי בנכדה נפלאה כמוך! אוהבת אותך.

נכדתי היקרה – את יקרה לי להפליא – באהבתך הבלתי מותנית שתמיד יוצאת מליבך, היא שמחממת את נשמתי.

מאחלת לנכדתי – חברתי, היקרה ביותר, יום הולדת "סופר דופר", שמח. את כל כך נפלאה עבורי, ואני אוצרת כל זיכרון יפה שלנו ביחד. נכדה, תודה שאת תמיד גורמת לי לחייך. אני אוהב/ת אותך, יום הולדת שמח.

מאחלים יום הולדת שמח לנכדה שלנו. יש לנו מלא חיבוקים ונשיקות גדולים בשבילך ביום ההולדת שלך וגם משאלה מיוחדת – יום הולדת שמח!

אמא שלך היא אישה מדהימה, ואני יודע למה היא תמיד נראית כל כך מאושרת. זה בגלל שאת הגעת לתוך חייה – תגדלי תצליחי וגם אם תפלי תקומי מהר ובשמחה, כי יש לך משפחה שתמיד עומדת לצידך – שמחים בך בלי סיבה כי את הכי נפלאה בעולם ואת שלנו.

השם שלך הוא שם נרדף למילה "מתיקות" – יום הולדת שמח לך, יקירתי, נסיכה קטנה בסרט של החיים שלנו!

אנחנו מקווים שאהבתם את הברכה לנכדה ואת האיחולי יום ההולדת שמח שלנו לנכדה שלכם. שילחו את האיחולים לנכדתך כהודעה או שתפו אותם ברשתות החברתיות בוואטסאפ אינסטרגם פייסבוק וכדומה, ותייגו אותן עם המשפחה, או תן לה מתנה עם כרטיס יום ההולדת ומלא את כרטיס יום ההולדת באיחולים שלנו וקישוטים יפים.

הראה עוד ברכות

כתיבת תגובה