תודה למורה לסוף שנה

תודה למורה לסוף שנה - מאת צוות אתר הברכות והתפילות הישראלי

לקט ברכות ותמונות – תודה למורה לסוף שנה ועל כל השנה – מאת צוות אתר הברכות והתפילות הישראלי. מצווה לשלוח ולשתף עם המורים בוואטסאפ בפייסבוק ושאר רשתות חברתיות. אל תתבישו מהחברים שיצחקו.

תודה למורה לסוף שנה

למורנו היקר!
שנת הלימודים מגיעה לסיומה
בליבנו ההתרגשות הומה
עוד שנה של התקדמות ופריחה
שונה ומיוחדת רק בזכותך
מודים על מסירות, אכפתיות וחינוך
מודים על שימת לב תמידית וחיוך
דמותך תלווה אותנו בכל מצב
את שיעוריך לא נשכח עוד זמן רב

מעריכים ומברכים
כיתה / מחזור _____

תודה למורה לסוף שנה –

עוד ברכות קצרות של תלמידים שמעריכים את ההשקעה

אני מרגיש כל כך מבורך שיש לי מורה כמוך שלא רק דוחף אותי להשגת המטרה שלי אלא גם תומך בי בכל צעד, מסור, חרוץ מלא סבלנות – ובעצם אתה הייתה תמיד – האדם החכם ביותר בכיתה! אני 'אסיר תודה' לך – ושמח להיות תלמיד שלך. תודה.

תודה למורה לסוף שנה – כל המאמצים והעבודה הקשה שהשקעת כדי להוציא מאיתנו את המיטב לעולם לא ניתן להחזיר במילים בלבד. אנחנו יכולים רק להרגיש אסירי תודה על כך שיש לנו מורה כמוך! השם יגמול לך כגמולך הטוב!

תודה למורה – מאחל למורה שמשמיים יתנו לך – שנה טובה כמו שנתת לנו!?@#$%& רגע… זאת ברכה או… ?!@#$%& חחחח זה רק בדיחה, אחרונה המורה, מבטיח!

מי היה מאמין שאני אי פעם יאמר תודה למורה @#$%& ומי ששוע את זה בטח חושב ובטוח שהשתגעתי… הוא די צודק… אבל לא ממש – כי אני פשוט אחרי כל המלחמות והקשיים – פשוט קלטתי כמה השקעה כמה סבלנות כמה כוחות הוצאת בשבילי בשביל שיכנס משהו ראש בשבילי לא בשבילך כי לך כבר יש עבודה (עם רמת סיכון גבוהה – חחח) אבל ממש כל זה השקע בעצם עבורי… נשמע הזוי אבל פתאום קלטתי ואני חוזר בתשובה ופשוט רוצה לומר מכל הלב והערכה גדולה – תודה למורה לסוף שנה ועל הכל השנה.

נהנתם מהברכה  – תודה למורה לסוף שנה… יש עוד… חפשו ותהנו !

Exit mobile version