לקט ברכות לפני ניתוח

האם ישנה ברכה שהניתוח יעבור בשלום ? או פרקי תהילים או תפילה ? כן ואפשר גם להעביר שמות לתפילה וברכה על ידי מוקד התפילות – כנסו ותמצאו מרפא לנפשכם.

ברכות לפני ניתוח

  • ל______ שולח/ים ברכות לקראת הניתוח. אנו מאחלים לך שהניתוח יעבור בהצלחה, ושהקב"ה יעניק לרופאים את העזרה והברכה בכל מעשי ידיהם. לרופאה שלימה יעברו הייסורים ברחמים ולשלום ובריאות איתנה כל השנה וכל החיים, אמן ואמן בעזרת האל.
  • מאחלים לך – ברכות ותפילות חמות לקראת הניתוח, שיעבור בהצלחה ובשלום. יהי רצון שהקב"ה יעניק לרופאים את הכוח והחכמה לבצע את המלאכה בשלמות, ושתחלים בקרוב לבריאות!!! אמן.
  • ברכות לקראת הניתוח. אני מאחל לך שהניתוח יעבור בהצלחה מלאה. אני מתפלל שהאל יעניק לרופאים את העזרה והחוכמה הדרושים לביצוע הפעולה בשלמות ובחכמה. אמן.

תפילה לפני הניתוח:

אבי שבשמיים, מחייה מתים ורופא חולים ומתיר אסורים – אני פונה אליך בתחינה ובתפילה לפני ניתוח זה. אנא הושט את ידך ותן לרופאים את החכמה והיכולת לבצע את הניתוח בהצלחה. הנחה אותם בכל צעד ושמור על בריאותי ושלמותי (או לשנות לפי העניין אם מתפללים על החולה אז יש להזכיר את שמו/ה ושם האמא ואת הניתוח ואת התאריך שאמור להתבצע בו הניתוח) . אנא הענק לי רפואה שלמה ובריאות איתנה, כדי שאוכל לשוב לחיים מלאים ופוריים. אני מפקיד את עצמי בידיך, אמן בתוך שאר חולי עמך ישראל – רפואה שלימה לכל עם ישראל.

תפילה לפני הניתוח:

אנא ה', הנני בפניך בתפילה ובתחינה. אנא ה' הושיע נא, אנא ה' הצליחה נא, והצליח את הניתוח הזה לרפואה שלימה ובריאות איתנה. תן בלב הרופאים חכמה ותבונה, וברך את מעשה ידיהם. שמור על חיי ורפא נא את גופי לבריאות איתנה ולחיים טובים ולשלום לעבודתך יתברך – אמן. אני בוטח בך ובחסדך על עמך ובניך, כי אתה רופא חולים ומתיר אסורים – שחרר אותי מהייסורים והכאבים והמחלה ____ שתפסה אותי בעוונותי – רחם עלי אנא אלוהי… ברוך אתה, רופא חולי עמו ישראל.

רבונו של עולם, אני בא לפניך בתחנונים ובבקשה להצליח בניתוח זה. אנא הושט את ידך ותמוך בי ברפואה שלמה ובריאות איתנה. הנחני בדרך הישר והעניק לי את הכוחות להתגבר על כל מכשול. אהיה תחת חסותך ואזכה לשוב לביתי למשפחתי וחיים בריאים, בשלום ובבריאות טובה. אמן.

תפילה שהניתוח יעבור בשלום

ריבונו של עולם אני מתחנן לפניך לעורר רחמיך – עוד מעט אני עובר/ת ניתוח לא קל, אנא ריבונו של עולם – תאיר בפניך את המזל, שהמנתח יעשה עבודתו נאמנה, לרפואה שלימה ובריאות איתנה.

אנא תשלח לי (לפלוני בן/בת פלונית שעוברים ביום ___ ניתוח של ____) שלוחים טובים ויעשו עבודתם במקצועיות מיד האלוהים, ונעבור (יעבור החולה) את הניתוח בשלום ובשלווה לרפואה שלימה, שנים ארוכים של שמחה לעבודת הבורא הנאמנה.

אנא תתן ברחמים למנתחים וצוות הרופאים והמרדימים והאחיות – לעשות עבודתם בריכוז וסייתא דשמייא ממרומים – כי רק בך ובאמונתך אנו נתלים לעורר רחמיך שתשפיע ותתן רפואה שלימה כי רק אתה רופא חולים ומתיר אסורים ממכאובינו הרבים.

ברכה שהניתוח יעבור בשלום

  • אני שולח לך את ברכותיי החמות לקראת הניתוח. אני מאחל לך שהכל יעבור בשלום ובבריאות טובה. תהיה חזק ואמיץ, אני בטוח שהכל יהיה בסדר. אני כאן בשבילך בכל עת. התרפאות מהירה!
  • אני שולח לך את הברכה החמה והאוהבת ביותר לקראת הניתוח. אני מאחל לך שהכל יעבור בשלום, שתחלים במהירות, ושתחזור מלא בבריאות. אתה בידיים טובות והכל יהיה בסדר. אני כאן בשבילך בכל עת. בהצלחה!
  • שלום יקירי/תי, אנו מאחלים לך ניתוח מוצלח ובריא. יהי רצון שהניתוח יעבור בשלום ובבריאות טובה, וכי תחלים במהרה. אנו מאחלים לך החלמה מהירה ושיבה בריאה לחיק המשפחה. בהצלחה!
  • שלום, אנו מאחלים לך הצלחה בניתוח. אנו מקווים שהכל יעבור בשלום ומאת השם יעשו הרופאים עבודתם נאמנה – ושתחלים במהירות לבריאות איתנה. אנו שולחים את תפילותינו בשבילך, והנהלת בית החולים תעשה את כל שביכולתה כדי להבטיח את בריאותך. נאחל לך החלמה מהירה ונתמוך בך לאורך כל התהליך, ועל אלוהינו – שירחמנו – יהבינו נשליך.
  • שלום, אנו מאחלים לך ניתוח מוצלח ובריאות טובה. אנו מקווים שהכל יעבור בשלום ושתוכל להתאושש במהירות. אנו נשמח לתמוך בך בכל דרך שנוכל.
  • ל______ אהוב/ה וחשוב/ה אנו מאחלים לך בהצלחה רבה בניתוח. יהי רצון שהפרוצדורה תעבור בשלום ובבריאות טובה. אנו מתפללים שתחלים במהרה ותשוב לשגרת חייך בהקדם. בהצלחה!

רבי נחמן מברסלב אמר לערוך פדיון נפש לפני טיפול רפואי – שהוא מסוגל להמתיק את הדינים הייסורים מעל החולה לרפואה שלימה!

הראה עוד ברכות

כתיבת תגובה