איחולי יום הולדת לבעלי

איחולי יום הולדת לבעלי מהלב שלי כי להגיד "יום הולדת שמח יקירי, אהובי" זה פשוט לא מספיק ונדוש. זה נכון במיוחד כשאת נשואה לגבר לחלום שלך קדוש קדוש.., ובעלך שכדאי וראוי להשקיע ולאחל לו יום הולדת שמח בצורה יותר מעניינת לבבית ומשמחת.

איחולי יום הולדת לבעלי | הטובים ביותר מהלב שלי

איחולי יום הולדת בעלי צריכות להיות מלאות באהבה וכנות. עליך להביע את אהבתך ואת מה שאת מרגישה כלפיו ביום המיוחד הזה.

ביום הולדתך אני רוצה להגיד לך, אתה האחד שלי, האושר והחיות שלי,

אתה מלא קסם ואהבה – ביום הולדתך אני מחבקת אותך חזק,

מאישתך המשוגעת אחריך.

כמובן, שבטח שאת מתכננת להנעים ולענג לו את היום או את הלילה גם בדרכים מיוחדת בדרך שלך. רוב הזוגות והמשפחות אוהבים ליהנות מארוחה מיוחדת ביחד, יש כאלו שמשחקים ביחד משחקים שמפתחים שיחה ודיבורים של קירבה ואהבה, ויש שסתם יושבים ביחד ונזכרים בימים יפים.

בעל בד"כ הוא גם אבא. אל תשכחי שהיום המיוחד של בעלך כולל לעתים קרובות גם את שאר בני המשפחה.

כשזה יום ההולדת של בעלך, נסי להפוך אותו ליום מלא הפתעות. אם הוא לא הולך לעבודה, הפתיעו אותו בארוחת בוקר נחמדה. כשהוא עובד במהלך היום, הכינו את ארוחת הערב האהובה עליו או קח אותו למסעדה שרצית לנסות. לכולנו מגיע פינוק מדי פעם.

איחולי יום הולדת לבעלי קצרים

1. יום הולדת שמח לגבר עם האישה הכי יפה בעולם! אני יודעת יקירי. אני אוהבת את עצמי כמו שאני אוהבת אותך, במיוחד אני אוהבת את עצמי ביחד איתך. בואו נהפוך את זה ליום כיף ולילה של תענוגות.

2. הפתגם אומר : שמאחורי כל אישה יש גבר חזק – אתה הסלע שלי, היציבות והביטחון שלי. רק כשאנחנו ביחד ותהיה חול ים עדין ומפנק… יום הולדת שמח אהוב ליבי אני אוהבת אותך.

3. אתה הקפטן של הלב שלי, לאן שאתה מנשב את הרוח אני עפה… כשאני בזרועותיך, אני יודעת שאני בנמל בטוח….

תשים לב איזה רוח אתה מכניס לבית שלא תהיה רוח סערה שלא תתהפך הספינה, אלא רוח של אמונה שלווה והבנה שנגיע ביחד לחוף מבטחים ונבנה חיים משותפים ונפלאים. שולחת את ברכותי לאהבת חיי – מזל טוב, יום הולדת שמח!

4. תודה שאתה בעלי, סובלני, ומבין אותי… כל יום אתה גורם לי לחייך ולהרגיש נאהבת, גם בימים שההורמנים קופצים ואני נגנבת…. אין עוד גבר כמוך! אני אוהבת אותך יקירי. הרבה נשיקות חמות מאישתך המאושרת.

איחולי יום הולדת לבעלי

5. יום הולדת שמח אהבה שלי! יש כוכבים בשמיים, אבל אתה הכוכב שלי כאן על כדור הארץ.

6. אתה בן לוויה הקבוע שלי ואני כל כך שמחה שיש אותך בחיי. אני מרגישה המומה מהאהבה שלך. אף אחד לא יכול להחליף אותך – אני אוהב אותך. יום הולדת שמח.

7. בעלי היקר חשוב ואהוב מכל דבר, אתה השותף שלי לחיים מאושרים. אני אוהבת אותך מכל הלב רק תהנה ממני ותמיד תתלהב . אני שלך (חופשי על הבר – תהנה בעל נהדר) יום הולדת שמח!

8. הלילה, אני הולכת להפתיע אותך עם שמפניה, ומנגינות שמחממות את הלב קדימה תקפוץ ותתלהב…

9. מממ, אני יודעת שאתה אוהב עוגות חמות, משקה משכר – אבל היום ביום ההולדתך אצלי תהנה יותר… יום ההולדת הזה הכנתי לך עוגה מאוד מיוחדת. אחת מהעוגות האלה שרק אתה ואני יכולים לחלוק ולטעום. איחולים ואהבה בלי סוף!

10. יום הולדת שמח לבעלי המדהים אוצר חיי עדין ונעים. אתה אהבת חיי. בוא לא נתאפק… תן לי לחגוג ולפנק את בעל המסיבה.., לתת לך את ההרגשה המלאה כמה אני אוהבת אותך!

ברכה אחרונה וחביבה ליום הולדת לבעלי

ביום הולדתך אני מעניקה לך,

נשיקה וברכה מלאה רומנטיקה,

חמה ועסיסית מצחיקה וסקסית –

ביום הולדתך – מאישתך מלאת התשוקה.

באתר יש עוד מלא ברכות,
לפניכם קישורים לדוגמה את השאר תחפשו במנוע החיפוש:

Exit mobile version